Final Fantasy XV (the game formerly known as FF Versus XIII) - Page 2 - GameAxis Forums
Go Back   GameAxis Forums > PlayStation Connections > PlayStation Console Arena
FAQ Members List Calendar Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools
Old 18-02-2010, 06:39 PM   #16
Fat_Bastard
Senior Member
 
Fat_Bastard's Avatar
 
Join Date: Feb 2003
Posts: 1,441
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

Quote:
Originally Posted by AikiBoy View Post
nice nice supork lol
sad
arhh but i wish they release this fast asap! before i cut down ps3 gaming. need a life... need to get a gf soon lolol
lol my neighbour stopped playing games to find a gf, 5 years already he still pcc

Whereas some of my friends who game actively have gfs/married etc.
__________________
Yeah.baby....YEAH!
Fat_Bastard is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2010, 06:56 PM   #17
darklighter
Supremacy Member
 
darklighter's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 13,297
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

My thread becoming EDMW thread

Thanks for sarpork!
darklighter is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2010, 07:20 PM   #18
Gilaboy
Senior Member
 
Gilaboy's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 962
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

Quote:
Originally Posted by AikiBoy View Post
i willing to give up gaming for my love one lol..
Aiki is not what we call Love



























Joking joking
__________________

Gilaboy is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2010, 12:55 AM   #19
AikiBoy
Arch-Supremacy Member
 
AikiBoy's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,096
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

Quote:
Originally Posted by Fat_******* View Post
lol my neighbour stopped playing games to find a gf, 5 years already he still pcc

Whereas some of my friends who game actively have gfs/married etc.
well, monday to friday works. left sat n sun to go out social with people where got time to play. unless dont sleep!
__________________
Lalalala... a way of harmonize~
[size=1]天の道を往き、総てを司れ
[size=3]Walking the path of heaven, to rule it all
Tendou Souji

PSN ID: DenHeart
Aikiboy's Motto :I take gaming seriously!

AikiBoy is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2010, 12:57 AM   #20
AikiBoy
Arch-Supremacy Member
 
AikiBoy's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,096
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

Quote:
Originally Posted by darklighter View Post
My thread becoming EDMW thread

Thanks for sarpork!
i think my FF13 thread started 1.5year before it release...

slowly update FFVS13 ba

u noe the rules! NPNT!
__________________
Lalalala... a way of harmonize~
[size=1]天の道を往き、総てを司れ
[size=3]Walking the path of heaven, to rule it all
Tendou Souji

PSN ID: DenHeart
Aikiboy's Motto :I take gaming seriously!

AikiBoy is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2010, 03:29 PM   #21
darklighter
Supremacy Member
 
darklighter's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 13,297
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

News NPNT i also NPNT

My thread gonna be buried liao
darklighter is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2010, 03:34 PM   #22
rf_sEIfEr
Arch-Supremacy Member
 
rf_sEIfEr's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 6,167
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

cant expect everyday got news on FFVersusXIII ma.. LOL
__________________
rf_sEIfEr is no longer active. New Psn ID = rfseiferus
rf_sEIfEr is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2010, 03:46 PM   #23
eq2addict
Arch-Supremacy Member
 
eq2addict's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 8,804
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

GPGT hahaa.... gila boy.. dun bring ur gf out leh.. very scary hahaaa


__________________
eq2addict is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2010, 04:54 PM   #24
wc1985
Arch-Supremacy Member
 
wc1985's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 8,955
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

Quote:
Originally Posted by eq2addict View Post
GPGT hahaa.... gila boy.. dun bring ur gf out leh.. very scary hahaaa


dont get your joke but his hair is cool, i wished i had his hair lol
wc1985 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2010, 04:57 PM   #25
eq2addict
Arch-Supremacy Member
 
eq2addict's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 8,804
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

see page 2 for gilaboy's gf... very chio 1 !!
__________________
eq2addict is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2010, 04:59 PM   #26
Gilaboy
Senior Member
 
Gilaboy's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 962
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

She is my mistress! dont say here my gf find out i mati liao =(
__________________

Gilaboy is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2010, 06:11 PM   #27
darklighter
Supremacy Member
 
darklighter's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 13,297
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

You yourself say it's your mistress liao
darklighter is offline   Reply With Quote
Old 24-02-2010, 06:41 PM   #28
AikiBoy
Arch-Supremacy Member
 
AikiBoy's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,096
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

wao... where is the update~~~ TS!? booo

ok playasia FF13 vs price... $92.34
__________________
Lalalala... a way of harmonize~
[size=1]天の道を往き、総てを司れ
[size=3]Walking the path of heaven, to rule it all
Tendou Souji

PSN ID: DenHeart
Aikiboy's Motto :I take gaming seriously!

AikiBoy is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2010, 01:08 AM   #29
darklighter
Supremacy Member
 
darklighter's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 13,297
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

Of all things you update price?

kk fine thank you Aikiman for bumping my thread

bo bian no news mah

Last edited by darklighter : 18-03-2010 at 11:52 AM.
darklighter is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2010, 01:25 AM   #30
boogalogist
Master Member
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 3,734
Re: Final Fantasy Versus XIII's Official GAX Thread

Please stay exclusive, baby! Don't wanna get held back by the other system again.
boogalogist is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump